Είστε σίγουροι ότι γνωρίζετε τι πρέπει να ελέγχετε και πότε ακριβώς μετά από την εγκατάσταση kit υγραερίου στο Daihatsu αυτοκίνητό σας; Ποια είναι η σωστή διαδικασία συντήρησης, service αλλά και αντικατάστασης των αναλώσιμων; Ας δούμε λοιπόν πώς ακριβώς γίνεται η σωστή συντήρηση του LPG kit σας, αναλόγως πάντα με τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει.
Αντίστοιχα, όπως τα οχήματα πετρελαίου ή βενζίνης πρέπει να υπόκεινται στα προγραμματισμένα service, που ορίζει ο κατασκευαστής τους, το ίδιο ισχύει και για τα υγραεριοκίνητα. Ο εκάστοτε κατασκευαστής, λοιπόν, ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Υπάρχουν κάποιες στάνταρ εργασίες συντήρησης σε ορισμένα χρονικά διαστήματα, καθώς και συγκεκριμένα αναλώσιμα που πρέπει να αντικαθιστώνται όταν τελειώνει ο «κύκλος ζωής» τους.

Μετά από την πρώτη χιλιάδα χιλιομέτρων που θα «γράψει» το κοντέρ του Daihatsu αυτοκινήτου σας, φρόνιμο είναι να πραγματοποιήσετε έναν προληπτικό οπτικό έλεγχο. Αυτός περιλαμβάνει:

• Επιθεώρηση όλων των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος
• Έλεγχο διαρροών υγραερίου/αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα
• Έλεγχος παραμέτρων του Daihatsu αυτοκινήτου σας με τη χρήση Η/Υ, καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος

Αλλαγή φίλτρου και καθαρισμός μπεκ

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η τακτική συντήρηση του συστήματος συντελείται περίπου κάθε 25 με 30 χιλιάδες χιλιόμετρα και, εκτός από έναν γενικό έλεγχο, περιλαμβάνει αλλαγή του φίλτρου υγραερίου, το οποίο και κοστίζει περίπου 5 με 10 ευρώ.

Το ρεζερβουάρ υγραερίου του Daihatsu σας καλό είναι να αντικαθίσταται σε διάστημα περίπου 10 ετών και κοστίζει περίπου 90 ευρώ. Στα 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, πρέπει να καθαριστούν τα μπεκ, εργασία που κοστίζει γύρω στα 20 με 50 ευρώ.

Μην αμελείτε το «μεγάλο» service

Μετά από κάθε νέα 90 χιλιάδες χιλιόμετρα, καλό είναι να πραγματοποιείτε και ένα μεγάλο service, ώστε να είστε βέβαιοι ότι το κιτ του Daihatsu αυτοκινήτου σας δουλεύει στην εντέλεια. Το συγκεκριμένο service περιλαμβάνει πέρα από τους ελέγχους του μικρού service, επισκευή του υποβιβαστή πίεσης, επισκευή των μπεκ υγραερίου, όπως επίσης και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου.

Στον υποβιβαστή πίεσης αλλάζονται όλα τα εσωτερικά του μέρη, ενώ ρυθμίζεται ξανά και η πίεσή του. Στα μπεκ υγραερίου τώρα, θα πρέπει να αντικατασταθούν επίσης τα εσωτερικά μέρη, να καθαριστεί εσωτερικά και να ρυθμιστεί ξανά ούτως ώστε να έχουν όλα από κοινού τον ίδιο ψεκασμό.

Έπειτα, θα πρέπει να γίνει εκ νέου προγραμματισμός του συστήματος του Daihatsu αυτοκινήτου σας. Το εν λόγω service είναι λίγο πιο πολύπλοκο, όχι όμως και ακριβό.

Για όποιο ζήτημα και αν αφορά το Daihatsu μοντέλο σας, οι εγκαταστάσεις της MEKA Group σας περιμένουν για να το λύσουμε μαζί και το πλήρως καταρτισμένο προσωπικό μας να σας προσφέρει τη μέγιστη δυνατή οδηγική απόλαυση!