ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Στην MEKA Group σας προσφέρουμε τις καλύτερες τιμές ελαστικών αυτοκινήτων σε όλες τις γνωστές μάρκες ελαστικών. Έχουμε μεγάλη γκάμα σε ελαστικά αυτοκινήτων σε μεγέθη αλλά και σε μεγάλο εύρος χαμηλών τιμών. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συμβουλευτείτε έναν ειδικό τεχνικό από το συνεργείο μας σχετικά με τις απορίες σας για το είδος ελαστικού που ταιριάζει στο αυτοκίνητό σας.

Τα ελαστικά που διαθέτουμε σας προσφέρουν άνεση και ανθεκτικότητα, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας των ελαστικών. Εμπιστευθείτε μας και θα αποκτήσετε μοναδική ευστάθεια σε μεγάλες ταχύτητες για να εξασφαλίσετε ομαλή και άνετη οδήγηση και αποτελεσματικότητα που συνδυάζει χαμηλή αντίσταση κύλισης με το λιγότερο δυνατό θόρυβο πέλματος. Αναλαμβάνουμε και τη ζυγοστάθμιση των ελαστικών πριν αυτά τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο.

Στην MEKA Group σας προσφέρουμε τις καλύτερες τιμές ελαστικών αυτοκινήτων σε όλες τις γνωστές μάρκες ελαστικών. Διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα σε ελαστικά αυτοκινήτων σε μεγέθη αλλά και σε μεγάλο εύρος χαμηλών τιμών. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συμβουλευτείτε έναν ειδικό τεχνικό από το συνεργείο μας σχετικά με τις απορίες σας για το είδος ελαστικού που ταιριάζει στο αυτοκίνητό σας.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα ελαστικά σας.

Ελέγξτε το πέλμα του ελαστικού σας συστηματικά, για να διαπιστώσετε εάν το ελαστικό σας έχει υποστεί φθορές ή χρειάζεται αντικατάσταση. Όλα τα ελαστικά έχουν γραμμές ένδειξης φθοράς πέλματος χαραγμένες στο πέλμα. Αυτές οι γραμμές βρίσκονται στις βάσεις των εγκοπών του πέλματος, σε πολλά σημεία στο ελαστικό. Όταν το ελαστικό έχει φθαρεί, σε σημείο που όλοι οι δείκτες φθοράς να είναι στο ίδιο επίπεδο με τους παρακείμενους ώμους των πελμάτων, είναι η στιγμή να αντικαταστήσετε το ελαστικό. Αν το πέλμα έχει φθαρεί μόνο σε ένα ή δύο σημεία, αυτό μπορεί να σημαίνει, ότι το ελαστικό δεν είχε την κατάλληλη πίεση.

Εξετάστε προσεκτικά όλα τα ελαστικά του οχήματός σας, ειδικά ανάμεσα στις αυλακώσεις. Είναι πολύ πιθανό να έχετε πατήσει καρφί ή άλλο αντικείμενο το οποίο έχει εισχωρήσει στο ελαστικό, χωρίς να έχει χάσει αέρα. Ωστόσο, μετά από λίγες μέρες, θα αρχίσει σιγά-σιγά να ξεφουσκώνει ή θα σκιστεί απότομα (σε περίπτωση υψηλής ταχύτητας), κάτι που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο.

Τα ελαστικά παίζουν σημαντικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και πρέπει να έχουν την πίεση που συνιστά ο κατασκευαστής.

Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας;

Ο μέσος όρος ζωής των ελαστικών ορίζεται στα 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα ή στα 3 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής τους. Αυτές όμως οι προβλέψεις είναι σε θεωρητικό επίπεδο, μιας και η αντοχή τους μπορεί να επηρεαστεί ανάλογα με τη χρήση που κάνει ο οδηγός στο αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο που κάνει 30 χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια ελαστικά σε διάστημα 3 χρόνων και τα ελαστικά αποδίδουν σχετικά καλά, σημαίνει ότι η χρήση και η κατάσταση του αυτοκινήτου είναι φυσιολογική. Για παράδειγμα, μία λανθασμένη ρύθμιση στους τροχούς του ίδιου άξονα ενός αυτοκινήτου, που θα έχει ως αποτέλεσμα το θετικό ή αρνητικό κάμπερ των τροχών, θα προκαλέσει σίγουρα ανομοιόμορφη αλλά και γρήγορη φθορά των ελαστικών, πράγμα που αν δεν εντοπιστεί έγκαιρα, μπορεί να αποτελέσει αιτία ατυχήματος. Ακόμα ένας παράγοντας που φθείρει τα ελαστικά, είναι ο χρόνος. Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένα, “γερνάει” με το πέρασμα του χρόνου, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο μένει ακινητοποιημένο για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν και επιταχύνουν τη φθορά τους;

• Όταν ένα ελαστικό χάνει όλο τον περιεχόμενο αέρα του, πρέπει να προωθηθεί άμεσα για επισκευή. Ακόμα και αν περιστραφεί για λίγα μέτρα, μπορεί να προκληθεί στρέβλωση στο τμήμα του ατσάλινου σκελετού του, με αποτέλεσμα την ολοκληρωτική καταστροφή του.

• Τα ελαστικά που η κατασκευή τους προορίζεται για άσφαλτο έχουν κάποιες μικρές αντοχές και στο χώμα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως μπορούμε να κινούμαστε με ταχύτητα για αρκετή ώρα σε χωματόδρομο. Η καταπόνηση είναι τεράστια και υπάρχει το ενδεχόμενο της πρόκλησης μεγάλης και αμετάκλητης ζημιάς στο σκελετό και στο πέλμα του ελαστικού.

• Η περιποίηση με χημικά μέσα είναι καλό να γίνεται ανά μεγάλα χρονικά διαστήματα και όχι τακτικά. Τα χημικά αυτά μπορούν να προκαλέσουν σταδιακή απώλεια ελαστικότητας, που με τη σειρά της θα οδηγήσει σε ολική καταστροφή ή αναποτελεσματικότητα του ελαστικού στο δρόμο.

Τι μπορεί να ευθύνεται για την πρόωρη φθορά τους;

• Όταν ο οδηγός ανεβάζει το αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο (κάτι που έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις από το νόμο) υπάρχει μεγάλη περίπτωση να προκαλέσει σοβαρή στρέβλωση στο σκελετό του ελαστικού. Τα πλαϊνά τμήματα εμφανίζουν εξογκώματα, με αποτέλεσμα το ελαστικό να χρήζει άμεσης αντικατάστασης. Στη χειρότερη περίπτωση, αν ο οδηγός ανεβάσει με δύναμη το αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο, είναι πιθανό να σκιστεί το ελαστικό και δεν επιδιορθώνεται.

• Όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να μείνει για πολύ καιρό ακίνητο, η πίεση του αέρα στα λάστιχα θα πρέπει να μειωθεί. Αν το αυτοκίνητο μείνει σε εξωτερικό χώρο, καλό είναι τα ελαστικά να καλυφθούν, πιθανότατα με κάποια χάρτινα τμήματα, ώστε να προστατεύονται από τον ήλιο.

Η MEKAGROUP είναι Επίσημος Αντιπρόσωπος και Επισκευαστής Daihatsu, ενώ είναι Ανεξάρτητος Εξειδικευμένος Επισκευαστής Hyundai που παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα ανεξάρτητα από τη Hyundai Hellas. Κάθε χρήση των σημάτων, των εμπορικών σημάτων και των λογοτύπων της Hyundai και της KIA είναι καθαρά αναφορική και όλα τα παραπάνω είναι ιδιοκτησία της Hyundai και της KIA αντίστοιχα.